۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۱۷۹۴۴
حجت الاسلام پژمانفر در گفت‌وگو با رسا:

مردم از اقدامات دستگاه قضا دلگرم شده اند | حمایت مجلس از آیت الله رئیسی

مردم از اقدامات دستگاه قضا دلگرم شده اند | حمایت مجلس از آیت الله رئیسی
نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان این که مردم از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه قاطع با فساد دلگرم شده اند، تأکید کرد که مجلس از اقدامات آیت الله رئیسی حمایت می کند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص اقدامات اخیر آیت الله رئیسی در دستگاه قضا، گفت: اقدامات اخیر ریاست جدید قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان قابل تقدیر است.

وی افزود: امروز با اقدامات اخیر دستگاه قضا مردم دلگرم شده‌اند. نمایندگان مجلس نیز از اقدامات ایشان خرسند هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای بیانیه حمایتی از سوی وکلای ملت، ابراز داشت: نمایندگان مجلس در حال امضای یک بیانیه هستند تا از طریق آن حمایت کامل خود را از اقدامات اخیر رییس جدید قوه قضائیه اعلام کنند. /۸۵۶/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0